"Usein ajatellaan, että rohkeus on sitä, ettei pelkää. Näin ei kuitenkaan ole,
vaan rohkeus on sitä, että toimii vaikka pelottaa."

sunnuntai 3. elokuuta 2014

Iisisti.com

Tänä viikonloppuna mä olen toden totta ottanut iisisti. Olen lavastanut ja räpsinyt kuvia. (Tuntenut itseni hetkittäin hyvin pöljäksi räpsiessäni niitä lavastettuja kuvia.) Olen juhlistanut alkanutta lomaa, hullutellut siskon kanssa, laulanut sekä kotona, että kuppilassa. (Tällä kertaa en poistunut mukavuusalueeltani...) Mä oon nauttinut hiljaisuudesta ja sotkuttomasta kodista. Parantanut maailmaa puhelimitse rakkaan ystävän kanssa hyvin pitkästä aikaa. Saanut tekstiviestejä Aatulta. ("Hyvä viko lopua." "Ot rakas." Lähe täksäse nviestin.") Nukkunut pitkään ja hyvin. Käynyt rantsulla, keskittynyt siellä vain ja ainoastaan auringonpalvontaan ja naistenlehteen. Ja uimiseen, tietty. Pistänyt päälle mekon. (Historiallista.) Kokannut hyvää ruokaa. Syönyt hyvää ruokaa. (Saanut ähkyn hyvästä ruoasta.) Mä olen kertakaikkiaan nauttinut olostani.



























Huomenna mun jalokiviapinalaumani palaa heti aamusta kotio. Aamupäivällä kaikki kolme pääsee kampaajalle/parturiin siistittäviksi ja siitä me lähdetään heti moikkaamaan mun isoäitiä. Huomenna on myös yks tosi tärkeä asia muistettavana... pitää käydä hakemassa Aatulle OMA avain. Maailman ensteks jännintä sekin.

4 kommenttia:

  1. Hei, oliko vähän ensteks jännintä "nähdä" sut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olis joskus hauska tietää, minkä näköinen joku kuvittelee mun olevan. Siis pelkästään juttujen perusteella. Mulla on esimerkiksi aivan selvä visio siitä miltä vaikkapa sä näytät, vaikken ole koskaan nähnyt sua, tai siis sun kasvojasi. Kerran mä olin aivan vakuuttunut siitä, että eräs bloggaaja on puna- ja polkkatukkainen... Lopulta selvisi, että sillä oli mustat pitkät kiharat hiukset. Mistäköhän ne mielikuvat syntyykään??? :-D

      Poista
  2. Ihana viikonloppu sulla!<3 Musta on niin kiva lukea kun pidät huolta omasta jaksamisesta ja taas jaksaa tehdä sitä mikä on kaikkein tärkeintä! Lapset!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllähän sitä itsestään täytyy kans vähän huolta pitää. Mä koitan ottaa vapaista kaikki irti, kohta saattaa tulla taas pitkä rupeama, kun viikonloput kuluu töissä lasten ollessa iskällä. Onneks on nyt loma, aion nauttia siitäkin täysin rinnoin :-D

      Poista